Blogg appen

Är det någon som vet när den ska börjar fungera igen?
Blir galen på att inte kunna lägga in ett inlägg när man är iväg.
Jag tar ofta kort med mobilen också och de bilderna kan jag inte lägga upp nu. Och jag orkar verkligen inte lägga in bilderna på datorn varje dag.
 
Oerhört irriterande att den inte funkar.
Så om någon vet säg gärna till.
#1 - Fröken M

Drygt när det ska krångla !!
Jag har ju min egen domän och en wp app, men den är verkligen guld värd när tiden tryter..

#2 - sandra

Fattar inte ens hur jag får in bilder ?! Och vadå bloggapp? :s :)

Svar: Blogg.se har en app så man kan blogga från mobilen, men den funkar inte nu när de gjort om sidan. Vet inte när den ska börja fungera igen. Det är ju hur lätt som helst att lägga upp bilder. Bara titta till höger så står det INFOGA BILD/ER så trycker du där och sen kan du antingen dra dit bilden eller trycka på den gröna knappen och infoga som vanligt.
Feel the fear and do it anyway