Mitt paket

Efter dagis gick vi och hämtade ut mitt paket.
Tänkte ju muta Lukas med något gott om han skötte sig, nu ville han ha en glass så den kunde jag liksom inte använda för att komma hem fortare.
Så fort den tog slut börja han tjura och då hade vi inte kommit alls långt.
Till slut kom vi hem och då var jag helt slut.

Linn är inte alls på humör idag.
Tack och lov kom Andreas hem tidigare.
Jag och barnen sov en stund förut så under eftermiddagen var vi ändå på någorlunda bra humör.
Linn känns varm men har inte haft feber på hela dagen. Funderar på om det kan vara tänderna som spökar nu. Hon har endast fyra stycken och de andra måste väl komma någon gång.

Här kommer i alla fall bilder på vad som låg i mitt paket.

Massa böcker.
Toppen!!


Läste att dessa inte alls stämmer överens med serien så det får jag nog ta reda på själv ;-)



Linn verkar inte vara så trött så vi får väl se hur länge hon är vaken.
#1 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaa, jag tittar riktigt mycket på tv :)älskar acatraz, kollar du på den?

#2 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åhhhh, prison break <3 så sjukt bra! Älskar lost, true blood, heroes, house och supernatural med :D

#3 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Och jag har inte sett någon av dom :P

#4 - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja :) menb ska börja kolla på VPD ;D