Kollektivt är bra, ibland

Att åka kollektivt är ändå helt okej om tågen kunde gå som de ska.
Det suger verkligen att de hela tiden ska vara försenade.
Tur att det inte är jag som hämtar barnen.
När vi har flyttat gör det inte så mycket om jag kommer hem senare men nu plockar Andreas upp mig på stationen när han hämtat barnen och då vill inte han vänta för då blir barnen otåliga.
Han är därför påväg hit för att hämta mig nu.
Ingen bra start på måndag kvällen direkt.

#1 - Fröken M

Jaaa !! Börja träna så kan vi peppa varandra :)
Jag är en riktig latmask egentligen, och hade jag sagt till C att jag skulle börja träna för två månader sedan hade han förmodligen GAPSKRATTAT åt mig ;)
Men korta sträckor fixar jag så skamm den som ger sig !!
Kram

#2 - sofie

ja kollektivtrafiken i all ära om de går i tid! Hoppas det gått bättre idag!