Olga äger!!

Rasten är snart slut. Sitter och läser på Olga Rönnbergs blogg. Jag gillar henne, men är samtidigt lite rädd för henne.
Jag vill vara som hon.
Stark och rak.
Undrar hur mycket hon tittar på tv, när hon går upp på morgonen och när hon går och lägger sig.
Min kropp skriker efter att få bli tränad och slimmad.
Men vad gör jag? Jo dricker 1000 lite choklad på jobb.
Kan inte ens dricka te utan socker.
Var fan ska man börja? Med kosten eller träningen?
Hjälp!!

#1 - Louise

Ja hon är underbar 5barnsmor och ser ut som en 25åring underbar kvinna. vi får ses snart puss gumman

#2 - Therese

Träningen skulle jag säga! SJälv har jag svårt att träna pga av en skada men antar att jag måste hitta min grej. kram

#3 - La Candida

Jag tror också att det är bäst att börja med träningen. Mer muskler ökar ju förbränningen, och ser du sedan resultat kommer kanske motivationen för nya matvanor på köpet :)