Min son alltså

På morgonen när vi ska gå till dagis vill Lukas hellre vara hemma, för det är ju SÅ roligt att vara hemma.
Men när jag sen hämtat honom så är han sur för att han inte är så länge på dagis så han får äta mellanmål där.
Sen har han ju INGENTING att göra här hemma.
Blir man knäpp eller vad?!

Tjat och gnäll!
Avskyr det.

#1 - Fröken M

haha !! Hur man än gör så har man ändå röven bak typ ;)

Jag känner egentligen inte jasons mamma heller, men killarna sitter ihop på dagis så fort de får chansen ( trots att de går på olika avdelningar ).
Den senaste tiden har båda pratat hemma om att de vill leka med varandra. "får jason komma hem till mig mamma" osv så jag tog helt enkelt kontakt med hans mamma när jag mötte henne på dagis och visst ville jason oxå leka ! Så nu har de gjort det några gånger och dom har såå kul ihop :)
Kram