Ännu en dag



Vi fick minsann sovmorgon idag. 
Linn var inne på sitt rum och lekte sen kom hon in till oss och gosade. 
Jag började koka gröt men vi åt ägg till frukost. 

Idag hade jag tänkt bli klar på Lukas rum. 
Linns rum måste också städas igen. 
Vill bara bli klar med det fort så jag kan göra något annat sen. 
Att städa barnens rum är så otacksamt. 
Men det måste göras. 
Båda barnen får självklart hjälpa till.
#1 - Fröken M

Här har vi ägnat så gott som hela eftermiddagen åt lego bygge - hela familjen !
Jag tror aldrig viggo har varit så nöjd som när han fick min och C´s fulla uppmärksamhet och sällskap i bygget !
Men är det "jullov" så får man ta sig tiden att skuffa undan alla "måsten" till förmån för lek :)

#2 - Fröken M

haha... jag brukar få ligga med ett öga öppet från 6 på morgonen men inte idag !
09.15 slog han upp sina blå :)
HURRA !!

#3 - Angelica

Åh, vilken tur ni hade. Jag hoppas att Casper en vacker dag vågar att tvätta håret och duscha utan problem.

-Kanske ska vi också satsa på simskola :)