Vilken kväll!

Vilken kväll vi fick igår.
Blev bjudna på supergod mat och den absolut godaste potatisgratäng jag någonsin ätit. Så himla god var den.
Barnen lekte och vi drack cider och vin.
Runt niotiden traskade jag och Ida ner till byn för att ta en cider och dansa lite. De har marknad där med öltält, scen med musik och karuseller.
Som vi dansade.
Karuseller åkte vi också. Sen hitta vi varsin parfym som hette Leoni Bell, den var vi bara tvungna att ha.
Vi dansade och dansade. Sen blev vi bjudna på varsin cider av en snäll herre.
Som vi skrattade. Det var en av de absolut bästa kvällarna jag haft.
Vet inte riktigt hur mycket klockan var när vi gick tillbaka men efter ett i alla fall.
Ett tag trodde vi att vi var förföljda av killen som ragga upp mig i onsdags, för han dök helt plötsligt upp när vi dansade.
Jag träffa på en annan kille också. Han var tydligen från Tyskland. Honom lärde jag säga "hej" och "hur mår du" hahaha!!
När vi kom tillbaka hem till Ida så sov alla barnen. Vi som hade cyklat dit fick väcka dem.
Lukas tyckte inte att det var jättekul att cykla hem mitt i natten när han var så trött men det gick bra.

Idag mår vi som vi förtjänar.
Men då är det egentligen tur att man har barn för de vill inte att jag ska ligga i soffan hela dagen.
Jag och Lukas ska snart klä på oss och kika lite på marknaden. Fast öltältet håller vi oss borta ifrån ;-)