Före och efter

Söndag!
Behöver jag säga mer? Här hemma har vi haft en helt vanlig ganska tråkig söndag. 
Städat, tvättat och sånt man "brukar" göra på söndagar. 
Eftersom inget annat hänt så har jag tänkt visa lite bilder på köket. 
Före och efter. 
Lite kvar att göra som lister och så. 
Men i det stora hela så är det klart. 
 
Före:
 
Efter: 
 
Behöver jag säga att vi är mer än nöjda? 
Som sagt, lite småfix kvar men det är så skönt att fått köket klart. 
Jag älskar att det är så öppet. Barnen kan sitta mitt emot mig när jag lagar mat. Det ni inte ser på bild är matbordet och vardagsrummet. 
Jag kan stå och laga mat och titta på tv samtidigt och det är bra tycker jag. Inte för att det har hänt än men just att jag kan pyssla med mitt i köket medan barnen tittar på bolibompa tex. Det känns liksom inte som om att jag är i ett annat rum längre. 
 
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. 
Känner mig lite konstig. Har mått lite mysko hela dagen faktiskt. 
Hoppas det går över under natten. 
#1 - Louise

Så bra det blev! duktiga är vad Ni är ;)

#2 - Fröken M

Jag tittade oxå på hellenius hörna igår och det som gjorde mig mest upprörd var faktiskt kommentaren hon fick när hon ringde sjukvården - "Oroa dig inte, du är för ung för att ligga i riskzonen".

Skitsnack för mig veterligen kommer cancer inte inom ett visst åldersspann. Även barn, ungdomar och yngre vuxna drabbas så för mig är det självklart att insatser ska sättas in direkt - vid minsta misstanke. För DÅ kan man rädda liv, när sjukdommen upptäcks i tid !

Kram

#3 - sofie

wao vilket fint kök ni fått, super fin verkligen!! ja tycker de små luckorna med glas högst upp är så fina!

#4 - Fröken M

Woow !! Så himla fint !! :)
jag vill oxå ha ett vitt kök och är en smula avis nu faktiskt !!

#5 - caroline g

så jädrans skjukt fint kök!! precis så jag med vill ha det !!:)

kul för er med teneriffa :)

kramis

Svar: Tack :)
Feel the fear and do it anyway