Mycket bra!

God morgon!
Inatt sov jag hela natten, utan att vakna. Det är ovanligt. 
Jag brukar inte ligga och vända och vrida men jag vaknar oftast till några gånger under natten. 
Men inte inatt. 
 
Filmen igår, White house down, var riktigt bra. 
Skulle lätt se den igen. 
Action från början till slut och, ja, väldigt bra helt enkelt. 
Har ni inte sett den så gör det. 
Gör ju inget att Channing Tatum är ashet heller ;)
 
Vi har ätit frukost. 
Packat ihop lite så vi kör nog snart. 
Längtar hem till mina barn nu. 
Det satt en familj nere i resturangen som hade barn. 
Visst är det skönt att komma hemifrån och det behövs ibland men två nätter är precis lagom. 
Nu vill jag hem och mysa med mina barn. 
#1 - Fröken M

Åhh... kan en film vara annat än bra när den innehåller "ögongodis" av den bästa sorten ;)
haha... no worries ! Kolla bilderna på malins vältränade kropp ( I hennes blogg ) så kan du nog övertygas om att 30 är det nya 20 ;)
KRAM