"Hjärtat slår upp sin dörr"

Jag kan inte släppa hur bra Frost är. 
Musiken blir jag lite smått lycklig av. 
Mimmi Sandèn och Erik Segerstedt som sjunger en av låtarna är så himla duktiga.
Jag dör lite varje gång jag hör den, de är så bra.
Tänkte lägga upp den här så NI som inte sett filmen åtminstone kan höra den här låten. 
 
 
Visst är den bra!!! 
Jag älskar den, lyssnar på den hela tiden. Snart tröttnar jag, såklart. 
Barnen och jag har redan bestämt att vi ska se den i morgon. 
Snaaart ska jag till jobbet. 
Vissa säger "åh, trist att jobba idag". Men jag gillar det. 
Jag blir så glad av solen och värmen. Får så mycket energi.
 
Igår kväll efter jobb satt jag Sassa och Tintin i Perslund och drack vin. 
Tio över två kom jag hem. Hela kroppen var iskall. 
Tog väldigt lång tid innan jag blev varm igen. Men det var det värt. Vaknade klockan sju idag och känner mig inte alls trött.
Som sagt, snart kör vi sista jobb passet för den här veckan.
Nästa vecka blir nästan fullproppad med jobb. 
#1 - tintin

Det var supermysigt! :) kan säga att jag heller inte fick igång värmen förrän typ imorse hah! :p

#2 - Fröken M

Den filmen gjorde mig varm och lycklig i hela kroppen och jag ÄLSKAR musiken !
Den påminner om disney filmerna från förr
- När jag var barn :)
KRAM

#3 - Fröken M

haha... nej, nej, nu har jag beställt sommar till i mitten av oktober ;)
Kram

#4 - Fröken M

Lycka till !! jag skulle aldrig kunna gå in där utan att shoppa !! ;)
( jag skulle "kompletteringshandla" lite i söndags morse - det "kalaset" slutade på 1900:- och då hade jag gjort ett rätt bra race där inne på lördagen oxå... )
KRAM