Sex veckor till

I sju månader har jag nu jobbat i hemvården. 
På söndag går mitt vikariat ut så de senaste veckorna har jag vart ganska nervös och orolig för hur chefen tänkt med förlängningar. 
Jag trivs så himla bra så jag vill inget hellre än att få vara kvar. 
Igår fick jag beskedet att jag får sex veckors förlängning. 
Känns så skönt att fått några veckor extra. 
Den 13/10 börjar nya schemat och då får vi se hur det blir. 
Förhoppningsvis får jag ett nytt jag också. 
Men det återstår att se. 


Nästa vecka börjar Andreas jobba och då är det dags för Linn att börja på dagis igen. 
Hon blir inte jätteglad när jag nämner det men förhoppningsvis kommer det gå bra. 

I eftermiddag åker mamma och pappa till Kreta. 
Vi är inte ett dugg avis för det. 
Men det hade vart skönt att åka iväg. Snart ett år sedan vi var på Teneriffa.