Dags att gå ut

Nu är det lagom med snö tycker jag. 
Inget mer. Tack!
Igår när vi gick hem från dagis åkte båda barnen i pulkan. 

Barnen är nu på dagis. 
Jag ska snart gå till jobbet. Vill egentligen bara lägga mig under täcket. Fy för att gå ut i denna kyla och det är egentligen inte ens så kallt.
Längtar till sommaren. Önskar att Sverige var ett varmt land med många, många soltimmar. 

#1 - Bloggande 4barnsmamma

Vilka sötnosar!
Vi har MASSOR av snö, jag tycker också att det räcker nu!

#2 - Tess

Här töade endel bort i helgen men så blev det kallare med blåst men inte nån ny snö. Får bli varmt snart igen. kram

#3 - Tess

BTW så sött de kramar varandra! Nu längtar jag till helgen, hur går det för dig på jobbet? Hade du Instagram? Tycker det är mycket lättare än att blogga funderar på att bara använda det. Men vi får se. Tack för fina kommentaren och ha en härlig kväll. kram

#4 - Fröken M

Sötisarna !!
Jadu, nu kan man inte klaga på att det är för lite snö i alla fall ! här har det vräkt ner hela dagen och plogbilarna hinner inta alls med.
Men men... jag misstänker att det blir en favorit i repris med snökaos på jobbet även i morgon...