Lite nere!

En deppdag har jag idag.
Vet inte alls varför, men deppet sitter i och vill liksom inte försvinna. 
Fast att jag är ledig så känns det liksom inte så. 
Varje gång jag ska påbörja något, tex laga mat, fixa med tvätten och så vidare, så vill barnen ha hjälp med något. Då kommer jag av mig och kommer liksom inte ihåg vad det var jag skulle göra.
Väldigt frustrerande.
Dessutom bråkar barnen jämt, jämt, jämt. 
Finast i världen är de, men åh vad jag bara vill gå och lägga mig just nu. Få andas lite. 
Andreas kom precis hem och tog över, så nu sitter de och spelar spel. 
Jag ska plocka undan disken.
Klockan sju får vi besök och då ska helst Linn sova. 
Senare ikväll är det Greys anatomy, skulle helst vilja ha en påse polly till det. Kanske får jag det också. 
#1 - Fröken M

Klart man får ! polly är UTMÄRKT medicin mot dåligt humör !! :)
Kram