Ni glömmer väl inte?

Vi började dagen med att ta oss till biblioteket och ge vår del av rösterna i EU-valet.
Jag är ganska intresserad av politik men är kass på att läsa på om det. 
Har ändå ett parti jag gillar och troligtvis kommer fortsätta rösta på. 
Så har ni inte röstat, glöm nu inte göra det i morgon. 
 
Mellan 11-14 var jag på möte.
Ett väldigt bra möte med massa info och inspiration. 
 
Väl hemma så fick jag snabbt säga hejdå till Andreas och Linn som åkte på konfirmationsfest. 
Jag och Lukas åkte till Maxi för att handla. 
Nu har vi precis ätit och jag ska börja fixa här hemma nu. 
I morgon åker vi till Astrid Lindgrens värld så jag ska laga mat som vi ska ha med oss. 
Ska bli så mysigt i morgon, verkar som att vi även får tur med vädret. 
 
Huvudvärken har kommit lite smått. 
Förhoppningsvis får vi en lugn kväll i soffan.