Vill säga godnatt

När jag vaknar på morgonen är jag oftast trött. 
Inte överdrivet trött men ändå så pass trött så jag liksom får tvinga mig upp. 
När jag väl är uppe så är det aldrig några problem. 
Hela förmiddagen är jag pigg. Men så fort barnen är hämtade eller som idag, Lukas, så blir jag trött. 
Sätter mig i två sekunder och vill bara sova. 
Vi har liksom bara gått hem och jag blir helt slut. 
Just nu vill jag bara gå och lägga mig. Säga godnatt för idag. 
Men det går inte. Har inte ätit middag än och vi har lovat barnen att vi ska kolla majbrasan om det inte regnar. Går väl inte att tända eftersom det regnat men vi går väl dit ändå. 

När vi hämtat Lukas gick vi till biblioteket och lämnade tillbaka böcker vi lånat.
Sen ville barnen låna nya. 

Gäller att hålla koll på alla böcker så de inte försvinner.
Andreas hämtade oss på biblioteket sen. Det ösregnade när vi gick ut så det var väldigt skönt att slippa gå hem. 
Nu ska vi väl snart fixa mat. 
Hade tänkt grilla så hoppas det har regnat klart för idag.