Helgen!

Då var det söndag. 
Fattar inte vart denna helgen tog vägen. 
I morgon är det dags för jobb igen.

I fredags gick vi en runda. 
Barnen cyklade.
Linn cyklade rakt ut på vägen så bilar fick sakta in och sen ramlade hon två gånger varav en gång in en busskur. 
Hon har fortfarande stödhjul och hon cyklar så fruktansvärt sakta så tillslut trillar hon, fast att hon har stödhjul. 
Hade hon haft lite mer fart hade hon aldrig ramlat. 
Sen släppte vi barnen lösa i en lekpark.




Linn har tagit för vana att alltid ha två olika strumpor på sig. 
Hon har sin egna lilla stil den tjejen. 

Igår var Andreas på svensexa hela dagen så jag och barnen tog det lugnt. 
Jag städade lite och barnen hoppade studsmatta en hel del. 
En väldigt lugn dag. Johanna sov här så vi tittade på Jurrasic park. 

Idag planerade vi att inte göra någonting. 
Men Andreas har klippt häcken. Eller han är inte klar än. 
Han var över hos grannen en stund och då passade jag på att spruta vatten på honom. Det fick jag igen senare när han slängde mig i poolen med kläderna på. 
Haha!
Snart får vi middagsgäster och sen väntar en kväll i soffan. 
Jag är jättetrött idag så det ska bli skönt att sova sen.