Stå på händer!

Det bästa med helgen är att man får sova ut. 
Det värsta med helgen är att man sover för länge. I-landsproblem deluxe. 
I morgon ska jag inte sova till halv tio. Eller så ska jag se till så det är städat här innan jag går och lägger mig så slipper jag störa mig på det i morgon. 
 
Lukas har gjort av med massa energi nu.
Dansat och stått på händer i vardagsrummet till Samirs och Viktors Groupie. Han kan lyssna på den låten hur många gånger som helst.
Han är riktigt duktig på att stå på händer nu. 
Det har jag aldrig kunnat. Jag har inte ens vågat prova. Jag är så himla rädd för att slå mig hela tiden. 
Tänk om man kunde hjula, det hade vart kul. 
Borde kanske testa det där med att stå på händer. Hade vart kul att kunna. 
 
Snart läggdags för barnen.
Vi brukar inte låta dem vara uppe längre för att det är helg. Det händer såklart men oftast är de trötta och somnar utan några problem. 
Bättre att de sover som de ska än att det ska bli bråk varje söndagkväll. 
Lukas fick vara uppe längre när det var fångarna på fortet på tv:n. 
Ikväll ska han nog få se en film i sitt rum.
Andreas ska till David så jag ska passa på att träna och sen duscha.