E2GO

Jag är medlem på buzzador och får då och då erbjudanden om att prova olika produkter. 
Den här gången tackade jag ja till att prova E2GO. 


Där kan man läsa och lyssna på böcker.
Jag har provat att lyssna på ljudböcker förut men det passar inte riktigt mig. Jag blir jättetrött och kan liksom inte koncentrera mig. 
Måste själv se texten och kunna hoppa tillbaka lätt om jag inte förstår eller så. 
Jag har alltså provat att läsa e böcker. 
Tyvärr måste jag säga att det inte heller är min grej. 
Jag måste kunna bläddra själv, räkna hur många sidor det är i ett kapitel och så vidare. 
Det blir inte samma sak om man inte kan hålla boken i handen. 
Det som är bra är att man får bra ljus när man läser och att man kan läsa var som helst. Mobilen har man alltid med sig. 
Visserligen är det kanske bekvämare att läsa på tex en iPad men det funkar även på en mobil.

Tycker man inte om att läsa så är ljudböcker toppen.
E böcker passar säkert en massa också, men tyvärr är inte jag en av dem.