Att träffa nya människor

Idag fick vi besök av Lukas klasskompis, hennes storasyster, lillasyster och mamma. 
Det är inga vi umgåtts med förut utan bara hälsat på i skolan. 
Det var riktigt trevligt. 
Jag har lite problem med att träffa och umgås med nya människor. 
Att hitta samtalsämnen är inte min starka sida och jag tycker ofta jag gör bort mig hela tiden. 
Men det gick riktigt bra idag. Vi hade väldigt trevligt och barnen hade kul. 

Haha nästan sorgligt att jag låter så förvånad men att träffa nya människor är svårt. 
Det är något jag alltid tyckt vart svårt och jobbigt. 
Har svårt för att vara mig själv med en gång men träffar jag rätt person så är det aldrig några problem. 
Det senaste året har jag också börjat acceptera att jag är som jag är och att jag är precis lika bra som någon annan. 
Det tog bara sådär 27 år för mig att fatta det. Haha!!