Envis liten dam

Är inne på min tredje lediga dag. 
Jobbar i morgon sen är jag ledig tre dagar igen. 
Skulle egentligen jobbat ikväll men eftersom jag och Martin bytte för någon vecka sedan så jobbar han för mig idag. 

Vi är hemma efter att ha hämtat barnen och så gick vi till Perslund där barnen fick leka lite. 

Jag och Andreas var och handlade förut. 
Var inom H&M där jag köpte ett par tights till Linn, inna hon fick dem var hon tvungen att slänga ett par andra byxor som var för små och som av någon anledning fått fläckar i tvätten. 
Det är en sak som är frustrerande med Linn. Hon vägrar slänga kläder och gillar inte nya kläder. 
Numer får man gå mer på vad hon tycker om än vad jag gillar. 
Därför vill jag att hon ska vara med och välja kläder själv. Då är kanske chansen större att hon faktiskt använder det. 
Hon är en bestämd liten dam. Men jag gillar det hos henne. Ingen som kan köra över henne. 
Tummen upp på det.