Så besviken

Jag borde nog inte kolla på serier. Jag fastnar så lätt och blir nästan deprimerad när serien är slut. 
Den sista tiden har jag haft en kompis som är seriemördare. 
Lite så känns det. Igår såg vi sista avsnittet av Dexter och jag blev så jäkla besviken på slutet. 
Åtta säsonger och så ett sånt kasst slut. 
Avskyr dåliga slut. Jag vill att allt ska bli bra i slutet, ett lyckligt slut.
Tror det är därför jag vart på så fruktansvärt dåligt humör idag. Haha, säger ju att jag inte borde se serier. 

Jobbar kväll nu. 
I morgon ska jag upp tidigt. Jobbar då 7:15-10:15
På onsdag jobbar jag 7:15-13:00.
Ska bli ganska kul att jobba dag. Dock inte lika kul att gå upp en timme tidigare. Men barnen kommer gilla att jag redan jobbat klart när de kommer hem. 
Blir nog farligt att sätta sig ner, då kommer jag bli skittrött haha. 
Det blir nog bra.