Tidigt i säng

Efter en fartfylld natt med få sovtimmar och en timme på tåget hem med huvudvärk har jag nu vart hemma sedan halv fyra. 
Det blev dock inte en eftermiddag i soffan.
Jag hade lovat barnen att vi skulle gå på marknaden så det var bara att traska iväg. 
Vi kikade runt en stund och sen köpte Lukas lite polisprylar och Linn ville ha en Elsa och Anna klänning. 
Andreas är på svensexa för syrrans blivande man så jag har haft barnen för mig själv. 
Vi tittade på karusellerna. Sen kom regnet och då började vi traska hemåt. Gick inom oj och köpte något att äta. 
Inte den bästa middagen men det var i princip vad jag orkade göra. 
Har inte ens orkat plocka undan disken efteråt. 
Efter maten så spelade vi lite Mario kart sen lekte barnen så jag tittade på how i met your mother. 
Sen ville Lukas lägga sig och efter en stund följde jag efter.
Så nu ligger jag i sängen och tittar istället. 
Kommer definitivt somna snart, är helt slut. 

Så, god natt.