Trött!

Igår jobbade jag mellan 7:15-10:15.
Var inte alls speciellt svårt att komma upp på morgonen. 
En hel timme tidigare fick jag gå upp. Barnen sov när jag gick. 
Tre timmar på jobb går otroligt fort. 
Idag jobbade jag mellan 7:15-13. 
Var inte speciellt jobbigt att gå upp idag heller, men barnen vaknade samtidigt. 
Självklart gick det bra att jobba idag också. 
Men det märks att jag inte är van att jobba dag. 
Dels så är jag riktigt trött nu. 
Igår somnade jag i soffan klockan fem och var helt slut halv elva. 

Efter jobbet idag gick jag och hämtade barnen på skola och dagis. Fick med mig fyra barn hem.
Tre grabbar och en Linn.
Det var första gången Linn tog hem en dagis kompis. 
Det gillade hon. 
När vi kom hem stack jag nästan med en gång till oj för att hämta ett paket. 
Sen har jag burit ner 52 st 16 kg säckar med pellets till källaren. 
Därefter hoppade jag i poolen. 
Barnen badade också. 

Nu har Linn precis somnat och jag ska läsa för Lukas sen blir det soffläge resten av kvällen.