Dålig kombo

Mensvärk, huvudvärk och galet trött är ingen bra kombination med barn som bråkar. Då menar jag inte att de bråkar med varandra utan med mig. 
Uppkäftiga små monster är de idag. 
Lukas blev sur så fort vi kom hem, han fick nämligen inte såga ner ett träd. Sen dess har det bara fortsatt. 
Nu är de uppe och nu verkar det som att de bråkar med varandra. 
Snaaaaart läggdags. 
Ska alldeles strax fixa kvällsmat. Sen blir det saga. 
Mitt tålamod är inte på topp idag alltså. 
Synd att barnen inte fattar detta. Haha!!!
 
Vet inte varför barnen är såhär idag. Men de är så begränsade ute nu. Vi håller på att så gräs och då får de inte vara där och springa. 
Det är inget badväder heller. Då är det kul att bråka. 
 
Dethär med att vi sår gräs. Jag trodde inte att det skulle störa mig så mycket att inte ha någon gräsmatta. 
Såg bilder på trädgården från förra året och började nästan ångra hela poolbygget.
Tror bara det beror på att det ser så jäkla tråkigt ut med en jordig trädgård. Så fort gräset kommit upp så kommer allt kännas mycket bättre. 
Men jag tittar avundsjukt på grannens gräsmatta som han klippt idag. 
Jag vill att barnen ska kunna springa barfota, flytta studsmattan så jag ser dem från köket, fixa gungställningen så de kan gunga. 
Leka ute, som förra året. 
Har jag sagt att tålamod inte är min starka sida?? Haha!! Otålig som ett barn.