Ny bikini

Fick hem min nya bikini idag. 
Har behövt en ny länge egentligen men det är svårt med bikinis tycker jag. 
Var skitnervös när jag provade den. Ville så gärna att den skulle passa. 
Överdelen passade jättebra. Men nederdelen var väl sådär. Sitter i tajtaste laget alltså.
Men den sitter ändå bättre än min andra bikini så den får duga.

Som vanligt är det magen som är ivägen. Lite rumpan också haha. 
Men jag är ändå nöjd. Kunde vart så mycket värre. 
Nästa år kommer den sitta som en smäck. 
Haha, säger man ens så??
Smäck, vad är det egentligen? 

Längtar tills jag får inviga den. Hoppas verkligen på strålande sol hela helgen. 
Förkylningen är visserligen inte helt borta men jag tänker bada ändå.
Funderar på om jag ska träna i morgon också. 
Var slutlänge sen nu. Eller, en vecka typ. 
Men det är fan länge.