Överlycklig och sjukhus

Vilken rysare det var i lördags. För varje land som delade ut sina röster så kom jag längre och längre fram i soffan.
Blev såklart överlycklig när Måns vann. Självklart värdig vinnare. 
Utöver Måns så gillade jag Australien, Ryssland, Italien och Israel. Många var riktigt bra faktiskt. 



Här hemma är det lugnt nu. Ska alldeles strax läsa saga för Lukas. 
Linn har redan somnat. 
Andreas är på sjukhus. Han ska opereras i morgon och blev därför inlagd idag. 
Känns tomt här hemma. Läskigt också att jag måste låsa och släcka innan jag lägger mig. 
Tänk vad van man är vid andra människor. Jag är liksom van vid att Andreas alltid dubbelkolla dörrarna innan vi lägger oss. 
Nåja, det ska nog gå bra. Han kommer hem igen på onsdag. 

Nu, läsa saga för Lukas 
#1 - Fröken M

Jag håller tummarna för att hans operation går bra i morgon, och för att du kan sova gott i natt trots att han inte är hemma !!
Kram