Tiden den går

Det är snart bara en månad kvar i skolan. Dessa månader har gått väldigt fort. Jag trivs i skolan och ser egentligen inte fram emot att det snart är slut, fast det ska bli skönt att slippa paniken över allt som ska hinnas med. 
I början på förra veckan kände jag mig lugn. Tyckte jag hade läget under kontroll, men så helt plötsligt kommer jag på något och får panik. 
Har rejält med ångest över matten. Ett prova utav tre har jag gjort. Plus att vi ska ha nationella också. 
Ska plugga matte som bara den nu fram till fredag då jag tänkt göra andra provet. Wish me luck! 

Högskoleprovet är också gjort, får veta resultatet därifrån om någon vecka. 
Har även sökt in till högskolan så kommer vara supernervös hela sommaren fram tills jag får veta om jag kom in eller inte. 

Nu ska jag försöka fokusera på något viktigt ett tag. 
Dessa två alltså. Ungen till höger är i en väldigt jobbig period. Inväntar fortfarande den där lugna och harmoniska femåringen jag läst om i olika böcker.