Allt på samma gång!

Jisses alltså! Fullt upp, verkligen. 
Ibland ser jag jobbebilarna från hemtjänsten och tänker "livet var så mycket lättare för sex veckor sedan". Då hade jag "bara" jobbet att gå till. När jag var hemma kunde jag lägga tiden på vad jag ville. Men nu är det fullt fokus på skolan även när jag inte är just i skolan. 
Tycker såklart att det är skitkul, men även väldigt jobbigt. Matten är det som är jobbigast. Och viktigast. 
Kämpar på för att försöka göra prov nummer ett snart i matte. Ska göra tre + nationella innan sista maj så det är en del jobb. Speciellt för mig som inte fattar matte alls. 
Jag läser matte 2a, svenska 3, engelska 6 och sociologi. Engelskan är helt klart roligast. Det bästa med svenskan är att vi ska läsa 1000 sidor under terminen. Gillart!!
En månad har jag nu gått i skolan. Känns som mer. 
Trivs som fisken i vattnet. 
 
Inte nog med det, i slutet på sommaren bestämde vi oss för att gifta oss i augusti. 
Så samtidigt som jag går i skolan ska jag också planera ett bröllop. OCH jag har dessutom börjat en 90 dagars utmaning där jag ska träna och äta rätt för att komma i någorlunda form till bröllopet. 
Det är så typiskt mig att göra allt på en och samma gång. 
Men det går. Är så sjukt peppad på allting så det löser sig nog alltihopa. Snart är det dags för högskoleprovet också. Puh!
 
 
Älskar det och jag ser verkligen fram emot att gifta mig med världens bästa man. Känns som varannan mening vi säger till varandra handlar om bröllopet. 
 
Detta inlägget blev kanske lite knasigt. Fick skriva så fort jag kunde, är snart dags att lägga barnen och sen ska jag försöka få till lite matte innan Andreas kommer hem från gymmet. 
 
Hörs snart, förhoppningsvis.