Första dagen

Första skoldagen var egentligen inte första.
Endast upprop idag, men i morgon drar det igång på riktigt. 
Börjar med svenska kl 8:30 i morgon. 
Är riktigt taggad. 
Ska packa väskan så den är klar till i morgon. 
Svårt att veta när jag ska gå upp. Är så van vid att få äta frukost hur länge som helst.
Från och med i morgon måste jag äta tidigt och lite fortare än vanligt. 
Dessutom ska såklart barnen upp och äta, men det blir nog bra. Testar med att gå upp halv sju. Får se om det räcker.
Kul ska det i alla fall bli att komma igång.
Vet inte om jag skrivit det men en sak som är superkul är att jag får sällskap på alla mina kurser av Tintin. 
Riktigt kul att vi kan göra detta tillsammans. 
Dessutom är det skönt att veta att jag alltid har någon att sitta bredvid haha.

I morgon blir en lång dag för barnen. 8-16.
Men det får gå. 
Lukas var på jättebra humör när jag hämtade honom på fritids. Skönt att han gillar det. 
I morgon är det Andreas som hämtar barnen och det tycker barnen om. Blir lite omväxling.