Är det nu det börjar?

Igår, tidigt på morgonen. Runt 4:10 bestämde sig min lille kille i magen för att träna karate. Han är inte jättestark än så man kan tycka att jag inte borde vakna av att han rör sig, men det gör jag. Tack och lov räckte det att jag vände mig om och lade ena handen på magen så lugna han ner sig. Dock gjorde det mig trött, hela gårdagen gick jag i en dimma av trötthet. Inatt var det inte lilleman som väckte mig utan hans storasyster. Halv fem var hon hungrig. W i magen ville inte sova därefter. Han sprattla och sprattla. Jag kunde inte riktigt somna om därefter så jag antar att tröttheten slår till när som helst. Kommer det vara såhär från och med nu? Än så länge klarar jag mig från att gå upp mitt i natten för att kissa men det är bara en tidsfråga tills det är ett måste. Jag har bestämt att jag varje dag efter jobbet måste lägga en stund på att vila. Inte vila som i sova men bara sitta i soffan och titta på tv eller lägga mig i sängen för att läsa. Att bara släppa alla tankar och vila både huvudet och kroppen. I måndags kom jag hem lite tidigare, jag bäddade ner mig i soffan med en påse polly. Imorgon slutar jag redan klockan ett och det ser jag så mycket fram emot.