Lukas 9 år!

Eftersom jag under en lång tid bloggat så sällan har jag inte förrän nu kommit på att jag inte bloggat om Lukas 9-årsdag. 


Den tredje april, blev min största minsting 9 år. Jag kan inte förstå det. Vad hände? Hur kunde tiden gå så fort? 
Det var en måndag och barnen var hos Andreas. Jag och Joakim åkte dit redan på morgonen för att vara med när han blev väckt av skönsång och paket. Vi åt frukost tillsammans innan det var dags att åka till jobb, skola och förskola. På eftermiddagen åt vi alla middag hos Andreas, Lukas hade beställt tacos. Lukas fick också resten av sina presenter. Han var en nöjd kille när vi sedan åkte hem. Han är precis som sin mamma, gillar inte uppmärksamhet men han hade faktiskt berättat på skolan att han fyllde år. Sötnöten! Till hösten börjar han trean. Tredje klass! Galet! Min fin är han allt, min största stora minsting. ❤️

#1 - norrbotten emma

GRATTIS =) =)

Ha en bra dag
kramiz