Vecka 25

Fredag! Måste jag säga mer? Just denna fredagen jobbar jag till 16:30. Nästa fredag är mycket bättre. Men fredag är det och tre dagars ledighet väntar. Dessutom kommer jag att spendera en av dessa helt själv. Barnen är hos Andreas och Joakim ska iväg med sina kompisar. Alltså blir jag lämnad helt själv. Som jag kommer njuta. Måste be Joakim fylla på med glass. 


Har gått in i vecka 25 idag. Om man bortser från att jag är lite smått bitter över att sluta halv fem så mår jag bra. Halsbrännan blir inte bättre. Så länge jag inte blir väckt på natten så känner jag inte om han rör sig därinne i magen. Blir jag däremot väckt av något då vaknar han nog direkt och rör sig massor. Inte lätt att somna om då. Fast att man ligger där mitt i natten och egentligen är väldigt trött, så är det underbart att känna honom röra sig. Det är magiskt varje gång. Jag tröttnar liksom inte. Han är redan underbar, min lille kille.