15 dagar till BF

Jag har kommit på att jag ligger en dag före. Tycker att det borde vara den 3:e idag, men det är det inte. Det är så märkligt när man kommer på att man har fel men ändå inte lyckas släppa känslan av att man har rätt. Joakim tycker att fredag är en bra dag får vår lille kille att titta ut. Alltså nu på fredag. Jag håller med honom men bara för att han tycker att det är en bra dag så betyder ju inte det att han väljer att komma ut då. Det kom jag på igår. Alltså att bebisen troligtvis inte kommer att komma på fredag. Jag är dessutom rädd att vi får vänta längre än jag behövt vänta med de andra två. Lukas kom två dagar innan BF och Linn fyra dagar innan. Jag tror att W stannar längre än de 15 dagar som det är kvar till BF. 
Tänk att han ska ligga där. En alldeles perfekt liten pojke. Jag fick äntligen packat bb-väskan igår. Jag har varit lite småstressad över den ett tag men nu är den nästintill klar. Skönt! 
 
Idag har jag och barnen inga speciella planer. Klockan ett ska de gå ut och bygga koja med sina kompisar. Jag skulle behöva dammsuga men Linn har inte städat på sitt rum. Hon är fruktansvärt lat när det kommer till att städa. Lukas har lärt sig att det går ganska snabbt eftersom att det oftast inte är så mycket. Han var riktigt duktig igår och dammtorka och dammsög sitt rum. Linn gillar inte alls när hon måste göra saker. Jag tycker att de båda är så pass stora nu att de faktiskt kan hjälpa till med saker. Igår gick de ut med varsin soppåse och slängde. De är duktiga när de vill.