Helt slut

Jag är helt död nu. Jisses vad jag hållt på hela dagen. Jag och barnen var nere i förrådet två gånger med grejer. Packade ner några av W's grejer i en låda då vi inte kommer få användning av det innan vi flyttar. Jag har också städat undan lite i vår garderob som lätt blir full med skit som inte behöver vara där, dammsugit, torkat golv, bäddat rent i vår säng och städat toaletterna. Egentligen så låter det inte så väldigt mycket men är man höggravid så tar allt betydligt längre tid. Jag fick barnen till att gå ut med alla sopor, det blev en del eftersom Lukas passade på att rensa sitt rum på grejer inte han vill ha längre. När Joakim kom hem var jag fortfarande inte klar. När jag väl var klar tog jag en dusch. Det var inte lätt att ta sig i badkaret och när jag väl skulle ut var jag rädd att jag skulle trilla. Ryggen är inte rolig när jag varit så aktiv, den är inte heller rolig när jag bara legat i sängen. Det gäller att hitta en bra balans. Nu tänker jag iallafall chilla resten av kvällen. Jag sitter nu i soffan med Linn som kollar Bolibompa. Lukas är ute och leker.