Läskigt

Vissa erfarenheter anser jag mig klara utan. En av dessa är att gå över tiden. Nu är det BF+1. Jag hade klarat mig utan detta men nu har jag gått över tiden, det gick ju bra men nu räcker det väl?! Jag vill helst att han kommer idag men morgondagen är helt ok. Söndag är dock sista dagen, har han inte kommit innan så måste han komma då. Tycker jag. Jag gör inte så mycket. Har inte haft något internet på några timmar så då fanns inte så mycket att göra. Jag låg i sängen en bra stund, pratade med mamma och tog sen en dusch. Nu kommer väl snart Joakim hem och planen är väl att gå på bio. Sista biobesöket på läääänge. Får se vad det blir för film.
 
När man gå genom vår hall för att komma till köket så går man förbi Linns rum och bakom dörren står hennes sparkcykel, på den har hon satt dit sin cykelsits till sin Skrållan docka, Skrållan sitter dessutom i stolen och tittar ut genom dörrspringan. 
Det är galet läskigt när man går förbi och ser någon titta på en i ögonvrån. 
 
Jag har försökt kolla på Fifty shades darker, men det bara laggar. Störigt! Jag är inte så mycket för filmer längre. På bio går det bra men hemma blir jag mest rastlös, det måste vara en film jag verkligen vill se för att palla. Om det då laggar så blir jag definitivt rastlös. Får kanske läsa istället, allra helst vill jag föda barn men tyvärr kan jag inte själv bestämma när det är dags.