Bästa köp

När man väntar sitt första barn kan det vara en djungel med grejer som man "behöver" och då är det inte alltid så lätt att veta vad som kan vara ett onödigt köp. När man får barn nr två har man kanske grejer kvar eller så vet man vad man saknat. Nu när vi väntade William fanns det inga bebisgrejer alls, eftersom det var sex år sedan Linn föddes. Dessutom var det en annan situation ekonomiskt då. Utöver dessa vanliga saker som säng, vagn och bilstol osv så har jag två köp som jag är väldigt nöjd med. Den första är Stokke stolen. Jag bestämde mig tidigt för att jag ville ha den. Till stolen ville jag bland annat ha nyföddsskyddet och jisses vad bra den är.  (null)
Nu är det ju inte så att han sitter där i flera timmar men han sitter där ofta hela måltider. Vi gillar den och jag skulle rekommendera den till andra. Den andra grejen som också varit guld värd för oss är möjligheten att sätta babyskyddet på vagnchassit.  (null)
Att heela tiden behöva bära på stolen är inte kul. Vi har verkligen fått användning av den. Kör man inte mycket bil så behöver man inte den såklart. 

Vi har precis kommit hem från Ikea så nu har vi massor att fixa med.