Mina tre

Vi har det oerhört bra här i Viken. Det tar några minuter för barnen att ta sig till och från skolan. Jag följer oftast med på morgonen men de kan utan problem gå själva. Jag och William har fått till några promenader men förhoppningsvis blir de fler när julen är över. Det är många julklappar som ska slås in medan de stora barnen är i skolan.  (null)
Jag planerar inte in så mycket saker just nu. Efter en hektisk höst behöver jag få landa. Men bra har vi det. Innan vi flyttade skojade vi lite om att allt kommer bli bra när vi flyttat hit, så är det ju såklart inte. Barnen bråkar fortfarande och vissa dagar regnar det. Men på det stora hela är det mesta bättre.  (null)
Nu är det tre skoldagar kvar och sen väntar jullovet. Jag hoppas det bjuder på lugna och mysiga dagar, jag känner mina barn så den önskan slår nog inte in ens lite. Men vi ska väl överleva. 

Om vi ska uppdatera lite om deras kärlek till sin lillebror så är den minst lika stor som när han var nyfödd. De är väldigt bra med honom båda två. Förra veckan bytte de blöja på honom och sedan dess har de velat göra det igen. (null)

(null)
Linn kastar sig in i utmaningen men Lukas är lite mer försiktig och känner sig lite osäker i vad han ska göra (fast han vet precis). William är fortfarande lika bedårande och på fredag har han varit hos oss i fyra månader. Tiden går fort och han växer så det knakar. Imorgon är det tid för BVC och det ska bli kul att se hur mycket han väger och hur lång han är. Han är en underbar liten knubbis, det har jag älskat hos alla mina tre barn.  (null)
Hur galet är inte det att jag har tre barn?! Det slog mig idag när vi alla satt i soffan och tittade på julkalendern. Tre barn har jag. Galet!