Besök hos farmor och syster

Jag trodde tiden skulle gå fort nu när jag inte jobbar längre men tycker det är detsamma som innan. Nåja, det gör inte så mycket. Vi är fortfarande hos mamma och pappa. Igår var vi hos min farmor och farfar. Hon bjöd på min "farmorfavorit" potatis och köttbullar. Lika gott som vanligt. Barnen tycker väl inte det är jätteroligt att vara där men vi stannade inte så länge och det gick bra ändå. De är som typiska gamla människor där hela huset är fullt med massa saker som barnen kan titta på. 


Idag var vi hos min ena syster en stund. Barnen fick leka av sig en stund innan vi körde hem igen. Det har både åskat och regnar massor nu under kvällen. Vi satt ute i deras uterum och lyssnade på hur regnet smattrade på taket. Ganska mysigt men jag tycker det är obehagligt med åskoväder, speciellt när man är ute i skogen som vi är nu. 

Lille W har vart otroligt aktiv hela dagen. Jag mådde illa hela natten så jag sov fruktansvärt dåligt, även då var han igång och rörde sig massor. Undrar hur det kommer bli när han väl är hos oss. Inte alltför många vakennätter hoppas jag. Jag börjar se fram emot lite mer lugn. En vecka kvar med planer sen borde jag få chilla och bara fokusera på barnen och att på riktigt få börja längta efter lillebror att födas. Det börjar bli tungt nu. Ryggen är fruktansvärd och jag märker av foglossningen betydligt mer nu, tror det beror på att jag inte rör mig lika mycket som när jag jobbade. Borde kanske försöka få till någon promenad varje dag för att hålla igång lite. Nu ska jag snart lägga mig. Linn har redan somnat, ska bara säga godnatt till Lukas och sen ska jag lägga mig och läsa.