Hur gulligt

Jag är helt slut. Önskar nästan att jag bara fick lägga mig i sängen och ligga där tills det är dags att gå upp imorgon bitti. Jag fick ändå sovmorgon imorse. Lukas hade skolavslutning och den började inte förrän nio. Men ändå, hela dagen har känts helt udda och lång på något sätt. Nu är jag iallafall hemma och har till och med hunnit hämta paket. Barnen är ute och leker så jag passar på att ta det lugnt nu innan det blir fullt ös här inne igen. Sju arbetsdagar kvar. SJU! Känns som en evighet. Jag vet att tiden går snabbt, men man tycker inte det förrän dagarna gått förbi. På torsdag är allt lite mer som vanligt på jobb och då hoppas jag att tiden går lite snabbare. Igår var det skolavslutning och då blir allt lite konstigt. Idag var det bara tråkigt. Imorgon är det endast fyra barn på plats, jag öppnar 7:30 och sen kommer en tjej till kl 8. Blir en intressant dag. 
 
Jag vet att jag tjatar om detta men jag vill bara vara hemma. Mitt ryggont blir värre och värre hela tiden. Jag vill kunna ta dagarna i min egna takt. Sju arbetsdagar kvar. Bara att hålla ut.
 
Fick hem detta idag.
Alltså hur gulligt är inte detta?! Jag dör lite. Ibland fattar inte jag att vi ska få en bebis. Jag är också så himla kluven till hur jag ska känna. På många sätt så längtar jag ihjäl mig efter att få träffa honom, men samtidigt så njuter jag, trots ryggont, av att vara gravid. Usch vad jag upprepar mig. Detta har jag redan skrivit om. Nåja, nu ska jag kolla youtube eller något.