Mindre sammandragningar

Jag har sovit riktigt bra inatt. Jag märkte inte ens när Joakim gick upp. Detta innebär att jag känner mig väldigt utvilad. W har jag inte känt på nästan hela natten. Det var en gång jag märkte att han hade hicka, men annars inget. Det får mig att fundera på om han sover sig igenom nätterna eller om jag helt slutat reflektera över att han rör sig. Ska bli spännande att se hur det blir när han är född. Sova på nätterna eller vara vaken. Lukas fick jag vara uppe lite med medan Linn sov redan från dag ett. Spännande som sagt. Det ska också bli kul att se om man kan se någon likhet mellan syskonen. Nåja, jag får hålla mig ett tag till. 
 
Jag skrev ju att jag skulle packa ner lite kläder och så till W nu inför att vi åker till mamma och pappa. Det blev två filtar, ett set med kläder, en pyjamas, mössa och lite blöjor. Jag tänker att skulle nu förlossningen starta så kommer vi ändå att åka hem så fort vi kan och då klarar vi oss med det. Meeen som sagt, jag är helt övertygad om att vi kommer med bebisen i magen. 
 
När Joakim kört till jobbet sov fortfarande barnen. Jag passade på att skriva i min gravidbok. Man skriver i den under varje vecka. Imorgon går vi in i vecka 34 så jag skrev nu om vecka 33. Jag kom på det att jag under denna veckan inte haft så mycket sammandragningar som jag haft innan. Det måste ju bero på att jag inte jobbar. Igår var jag inne hela dagen och tog det ganska lugnt. Kommer vara samma idag. Fast att vi var iväg hela tisdagen så kände jag inte så mycket då heller. Kanske har jag slappnat av mer nu, jag stressar inte längre. 
Det känns bra. Får se hur det blir på lördag när vi ska vara på High Chaparall hela dagen, dock kommer dagarna efter vara lugna. 
 
Barnen tittar på sommarlovsmorgon och när det är slut hoppas jag att de går ut och leker så jag kan få städa i lugn och ro. Idag ska badrummet få sig en ordentlig svängom.