Riktigt ansvar

Eftersom jag är värsta preggot just nu så kommer jag självklart inte ihåg vad jag skrev igår. Nämnde jag att jag idag fick värsta uppgiften på jobb? Oavsett så var det min uppgift att öppna idag. Egentligen inget svårt. Låsa upp dörren, larma av, släppa in barnen och vara trevlig. Men som jag drömde inatt. Jag kom hit på morgonen för att öppna, då står det massa vagnar här ute på gården. Tydligen var det massa fiskegubbar som skulle sälja fisk de fångat. Det luktade apa och jag fick panik. Allt var bara kaos. Riktigt så mycket kaos blev det inte på riktigt. Hon som jag egentligen skulle jobba med hade cyklat omkull och fick därför bli ersatt. Inga konstigheter egentligen. Det dök också upp fem barn som inte var anmälda. Två av dessa gick hem nästan direkt. Just nu är vi två vuxna på sex barn. Jag går hem kl fyra.

Konstigt nog har tiden gått ganska fort fast att vi inte gjort något alls. Vi åt pizza till lunch, lite festligt. 

Mina ben är svullna. Eller jag vet inte om det är de men det känns så. Sex arbetsdagar kvar.