Ryggont och fotografering

Alltså, vilken dag. En ledig dag som vi till mesta dels spenderat med att städa. Nu kanske det lät som att vi bor i värsta svinstian, det gör vi inte. Men vi har, eller Joakim, putsat fönster. Det tar lite tid, jag som då är gravid gör allt i slow motion känns det som. Så medan han putsade fönster så hann jag dammsuga och torka golven, typ. Anledningen till att vi städade sådär just idag var för att vi skulle fotografera lägenheten inför försäljning. Sen var det inte planerat att fotografen skulle komma idag, men det gjorde han. Nu är lägenheten fotograferad så nu ska vi väl bara få till ett möte med mäklaren om när den ska lägga ut och när det är dags för visning. Känns lite läskigt eftersom radhusköpet i Viken inte är helt spikat än. Huset är fortfarande bokat och vi har skrivit på papper, men mäklaren behövde papper som vi inte hade fått än. Eller nej, så var det inte men....nej jag pallar inte förklara. Snart är förhoppningsvis alla papper på plats så vi kan betala in de pengar som gör att vi borde vara säkra på att radhuset är vårt. Vi är väl ganska töntiga båda två och kommer väl inte vara säkra på att det är vårt förrän vi flyttat in våra saker. Nåja, det jag egentligen ville komma till var att jag, efter att ha städat så, har fruktansvärt ont i ryggen. Jag har legat i sängen och vilat men det hjälpte inte riktigt. Nu sitter jag på balkongen och har suttit här i två timmar snart. Två?! Jisses vad tiden gick snabbt. Dock har jag fått springa ner till porten för att snacka med Linn som inte låter sin bror vara ifred. Just nu älskar jag vår balkong. Ingen ser mig här uppe och jag ser bara träd. Jag är helt övertygad om att det är här jag kommer spendera de flesta av mina sommardagar. Linn gör mig sällskap just nu. 

Jag har kollat på youtube, är lite såld på "Margaux Dietz" kanal. Tittar dock bara på hennes gravidinlägg, hon är lite smårolig. 

Det är alldeles strax läggdags för barnen. Resten av veckan ska vi upp tidigt. Jag börjar klockan sju. Snacka om att jag kommer vara trött. 

Linn kom precis ut på balkongen med en trippelmacka med korv mellan varje macka. Då har hon ändå ätit en macka och en banan för några minuter sedan. Hon får minsann sitta där tills den är uppäten, kanske blir det läggdags liiite senare än jag tänkt.