Vecka 31

Idag gick vi in i vecka 31 (30+0). Just denna vecka har känts udda. Lång fast ändå inte. I måndags var det ingen vanlig jobbdag, jag gick hem halv två redan. I tisdags var vi lediga. Sen har det visserligen rullat på som vanligt. Men det känns som en väldigt annorlunda vecka. Känns som en evighet sedan det var måndags men jag minns förra fredagen som om det vore igår. Märkligt! Hur som helst, vecka 31 idag. Utöver mitt ryggont så mår jag riktigt bra. Lite svajigt humör också men annars finns det inte mycket att klaga på. Däremot glömmer jag saker precis hela tiden. Dock inte jobbrelaterade saker. Utan mer sånt som jag inte tycker är så viktigt. Typ som vad jag skrivit här och liknande. Idag satte jag mig med datorn men kom inte alls ihåg vad jag skulle göra. Det är lite läskigt men så länge jag inte glömmer viktiga saker så bryr jag mig inte så mycket. 


Jag känner W väldigt mycket, dock mest när jag är hemma. På jobb är han ganska lugn. Han väcker mig på morgonen, mellan typ fem och sex. Jag brukar ta av mig täcket och dra upp tröjan då så han ska se ljuset. Jag inbillar mig att han så småningom förstår att det är morgon då och att han och Joakim kan gå upp och låta mig sova vidare. Kanske önsketänkande men Joakim vaknar tidigare än vad jag gör så det borde kunna gå. 

De stora barnen är hos Andreas under helgen. Nästa helg åker vi till Legoland. Hade tänkt ta det lugnt denna helgen och bara vara hemma men imorgon ska vi till Joakims mamma så det lugna får bli på måndag.