Vecka 34

Gårdagen. Jag städade hela förmiddagen, det tar mycket längre tid att städa när man är gravid. Jag skura badkaret och bara det tog löjligt lång tid. Halv ett kom Pia hit en stund sen gick barnen ut och lekte till kvällen. Eller ja, Linn somnade i sitt rum när vi trodde hon var därinne och lekte. Vid sju tiden kom Elias hit, han har sovit här inatt. Med tanke på att Linn då inte alls var trött när vi ville sova så gick natten väldigt bra. Tror hon kom in till oss två gånger men inget tjafs eller så. Skönt! W var inte lika lugn inatt, fast jag har ändå sovit bra. Han är som mest aktiv på morgonen, nu när jag sitter och äter frukost får han ofta hicka. Han tumlar runt därinne en massa. På kvällarna är han också ganska aktiv men tycker dock att det blivit mindre på sistone. Idag går vi in i vecka 34. När jag väntat de andra barnen så har jag varit ganska trött på att vara gravid just nu. Men jag känner inte så än. Han har det bra därinne och än så länge är det inte fruktansvärt jobbigt. 
Igår eftermiddag satt jag i sängen och tittade på Grey's anatomy. Jag är bara på säsong 11 än och igår kom självklart det avsnittet då April och Jackson förlorar sin son. Inte ok. Varför utsätter man sig för att kolla på sånt när man är gravid? Nu visste ju inte jag precis vad som skulle hända men jag fattade ju att det inte skulle gå bra. 
Kolla så fin kulan är. Jag tycker verkligen det. Lätt finaste gravidmagen jag haft, fast den var ganska fin med Lukas också. Jag kan inte uttala mig så mycket över hur den såg ut när jag vänta Linn, har inte så bra koll på vart de bilderna finns. 
 
Vecka 34 alltså. Idag har jag varit hemma från jobb i en vecka. Trodde tiden skulle börja gå fort nu men tycker denna veckan har gått lika "långsamt" som de innan. Nu åker vi till High Chaparall imorgon och sen på söndag hem till mamma och pappa så nu får vi lite att göra. Jag ser ändå framemot de veckor vi inte har något planerat. Så alltså den 16/7, då har vi inget planerat förrän skolstart och förlossning.