Alla hemma igen

Igår kom äntligen barnen hem igen. Vi hämtade vid 12-tiden och körde sedan direkt till hembygdsparken där vi mötte upp Joakims syster Sanne och hennes familj. Barnen leker så himla bra så de hade väldigt roligt. När barnen lekt färdigt åkte vi med dem hem för att grilla. Sju ca var vi hemma sen. Det blev sängen direkt för Linn och Lukas fick göra läxa som skulle vara inlämnad idag. Ingen var dock pigg på att gå upp i morse, vi får kämpa på de sista veckorna innan vi sen tar ledigt under sommaren. 


Jobbet börjar bli tungt nu. Det är inte lätt för mig att hänga med 6-7åringar och deras tempo. Efter denna veckan är det sju veckor kvar. Det ska jag nog fixa. Det är ryggen som inte riktigt orkar. Jag passar på att vila när jag väl är hemma. Barnen är ute och leker på eftermiddagarna så de klarar sig. Huvudvärken börjar också komma mer ofta nu. Tror det beror på mitt kassa intag av vatten. Jag är riktigt dålig på att dricka. Måste bättra mig. 

Ett litet set till lilleman. Tänk att han om några månader kommer ha de på sig.