Barnen hemma igen

Barnen är äntligen hemma igen. Vi sitter i soffan och tittar på Daniel tiger. Det är alldeles strax läggdags. Denna veckan är ganska jobbig. Jag slutar inte förrän halv fem. Det hinns inte med så mycket och speciellt inte när barnen är ute och leker. Men det gör inte så mycket. Sex veckor kvar sen är vi tre lediga. Ska bli skönt att få vila innan bebisen kommer. 


Igår hade jag huvudvärk hela dagen. Tack och lov vaknade jag utan imorse. Däremot är den nog påväg tillbaka nu. Ska lägga barnen och sen ligga i soffan en stund för att sedan avsluta med min bok i sängen. Imorgon blir förhoppningsvis en lugn dag på jobbet. Sen är det fullt ös onsdag och torsdag för att sedan bli en vanlig fredag. 

Idag har jag känt W precis som vanligt. Han är mer rörlig nu, förut har han haft sin längsta vakentid på kvällen men nu är den mer uppdelad över hela dagen. Det ska bli så spännande att se vem han är. Hur han ser ut och vad han är för en liten person.

Lite vagga/vagn tillbehör. Täcke och kudde till både vagn och vagga, spjälskydd till vaggan, påslakan och lakan och en vagnleksak som Linn valde för ganska så länge sedan.