Börjar falla på plats

23:50 i lördags kväll/natt stod jag inte ut längre. Joakim snarkade, det var varmt i sovrummet, halsbrännan försvann inte och W ville inte lugna ner sig i magen. Jag gick och ut på balkongen och lade mig i soffan. Mycket svalare och ingen Joakim som snarkade. Halsbrännan och W fick jag stå ut med ett tag till. Där låg jag till kvart i fem. Jag lyckades nog somna till några gånger men det var inte mycket sömn jag fick. Kvart i fem blev det lite kyligt, då var sängen skön igen. Men jag var så trött under hela söndagen. Det är svårt att sova bra. Ingen ställning är skön och det tar tusen år att vända sig. Ryggen gör ont efter timmar i rörelse. Just nu mår jag som bäst under helgerna, när jag inte är igång som en vardag. Tre och en halv vecka kvar på jobbet. Sen väntar veckor av välbehövlig vila. Det längtar jag efter massor. 


I söndags var vi på husvisning. Eller radhusvisning kanske man säger. Det är väl i princip klart att vi i december flyttar till Viken. Lånelöfte är klart och lånet är beviljat. Papper skriver vi på torsdag. Joakim kommer under veckan kontakta mäklare för att dra igång försäljning av lägenheten vi bor i nu. Spännande! Detta har varit ett väldigt händelserikt år och jag ser framemot att nästa år blir det lite mer lugnare och stabilare år. 
Men nu när allt är klart med radhus så vill jag bara slappna av och fokusera på barnen och deras lillebror som kommer om ca två och en halvmånad. 





#1 - EVELINA

Vad spännande med flytt, köp och försäljning! Vad bra att ni hittat en lägenhet som ni gillar, lycka till med allt! :)