Helt slut

Äntligen fick jag sova. Kvart över sju vaknade jag. Utvilad! Jag tror inte det beror på ljuset, eller jo det gör det kanske. Mörkret gör mig tröttare men, ja. Pigg var jag iallafall i morse. Efter frukosten städade vi. Jag plockade undan i barnens rum, dammtorkade där, dammsög hela lägenheten och torkade golven. Två gånger grät jag under typ en och en halv timme. Det är inte lätt att vara gravid. Dammsugaren gör mig galen, men också det att jag inte orkar lika mycket just nu. Jag har nu så jäkla ont i ryggen. Borde städa oftare så det inte blir så jäkla mycket varje gång. Vi åt middag och sen kom Sandra på besök. Hon och jag satt på balkongen och snackade. Trevligt! Jag är så kass på att träffa folk, men när det väl blir av så blir det bra. 


Nu är jag ganska trött. Ryggen gör fruktansvärt ont och dessutom har jag halsbränna. Sura uppstötningar också. W är vaken och i fullgång i magen. Hoppas han lugnar ner sig så jag får sova. Imorgon ska vi på husvisning, ser framemot det väldigt mycket. Sen ska jag njuta på balkongen resten av dagen. Nästa vecka är fullspäckad på jobb så förhoppningsvis går den snabbt. 

Jag vill börja fixa inför W's ankomst, men har tänkt vänta tills efter jag slutat jobba. Väntar också på att få hit vaggan så jag går bädda. Åh, som jag längtar.