Så nöjd!

Lördag, inget jobb och inga barn. Ändå vaknar jag tidigt. 06:41 var jag tvungen att gå och kissa och sen gick det inte att somna om. Däremot gick jag inte upp förrän vid åtta tiden, men ändå. Från och med nu ska jag gå upp och kissa på natten istälelt för tidigt på morgonen. Imorgon ska jag också försöka sova lite längre, visserligen blir det kanske inga problem med tanke på att det är eurovision ikväll. Förra året tittade jag inte klart, men det ska jag göra denna gången. Egentligen är jag inte superintresserad men det hör till att man tittar på det. Räknar dock med att få titta själv, iallafall den sista biten. Joakim är inte intresserad och kommer därför inte tvinga sig själv att sitta uppe för att se klart. 
 
Idag har vi varit iväg och fixat trall och utemöbler till balkongen. Det tog längre tid än jag trodde. 
Det blev riktigt bra och tur var väl det för det var inte jättebekvämt att lägga trallen, har ont överallt just nu. 
Visst blev det fint?! Glömde bort att ta bild innan vi satte igång. Jag satte mig här med en gång, somnade en stund och sitter här nu. Det bästa med vår balkong är att man ser mestadels träd. Man ser inte direkt in till någon granne och det gillar jag. Här kommer jag tillbringa massor av timmar. Så länge jag jobbar blir det väl mest på helgen men sen kommer jag sitta här betydligt mer. En annan grej som är bra med vår balkong men som också är en av de sämsta grejerna är att det inte är så mycket sol här. Det är skönt eftersom jag ska vara gravid hela sommaren och då kommer det vara riktigt skönt här ute. Men det är trist eftersom jag inte kan sola. 
 
Jag har inte känt W alls mycket idag. Det gör mig lite orolig. För några veckor sedan hade jag inte reflekterat över det eftersom han legat still medan jag rört på mig, men den sista tiden är han i full gång även när jag är aktiv. Inte idag alltså och jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra för att få honom att röra på sig. Kallt vatten funkar ibland, te funkar nästan jämt. Får testa te om en stund. Jag tror det är dags för mig att dra ner på tempot. På jobb är det redan gjort men här hemma håller jag på nästan som vanligt. Nu låter det som att jag alltid fixar och donar med saker och så är det absolut inte. Men som idag, jag har burit och gått en massa. Jag känner i ryggen att det inte funkar längre. Foglossningen känner jag inte av lika mycket som ryggont. Har funderat på om jag ska börja med yoga. Att få sträcka ut kroppen och få slappna av låter som något som jag borde satsa på just nu. 
#1 - JUNITJEJ

Kanonfint!