Vecka 26

Godmorgon! 

Klocka är halv sju, det är lördag. W tyckte det var dags för mig att vakna. Han ligger där i magen och sparkar för fullt. När han väl kommit ut från magen så är det pappa Joakim som får gå upp med honom. Alla sover än. Jag skulle behöva gå och kissa men gör jag det så vaknar Joakim med en gång, han kan få sova lite till. 

Igår gick vi in i vecka 26. Tiden går så himla fort. Jag försöker njuta av varje vecka men det är svårt. Denna veckan har jag varit så himla trött. Hoppas på bättre tur denna veckan. Lille W rör sig väldigt mycket. Jag tror att han har ganska bra "vaken" mönster. Det verkar som att han sover under natten, men vaknar som nu vid sex halv sju. Det är helt ok för mig. Han verkar också känna igen när Joakim lägger handen på magen, det verkar som att han söker sig dit med en gång och börjar sparka. Han kan ha legat still länge, men så fort han lägger handen på så blir det fullt ös. 

Denna filten köpte vi i London. Den kommer användas flitigt kan jag lova, jag älskar den.